naviconcross Logo

Vyhledávání

cross2
search mobile
KOŠÍK(prázdný)

Tip na listopad: Celý listopad za každých utracených 5000 Kč od nás dostanete poukaz (slevu) na další nákup ve výši 500 Kč. A i nadále poskytujeme službu bezpečný nákup a dopravné k objednávce nad 10 000 Kč zdarma po celé ČR.
cross

Zařizujeme pracovnu

Základním vybavením pracovny, případně pracovního koutu je vhodný stůlžidle a dostatek úložných ploch

V době, kdy notebooky a tablety zvolna vytlačují klasické stolní počítače, už není nutné si pořizovat stůl s úložným prostorem pro počítač a s dostatečně velkou deskou pro ohromný monitor.

Také byste měli zvážit, co všechno na takovém stole budete dělat a kolik věcí obvykle míváte při ruce (knihy, psaní potřeby, sešity, apod.). Od toho se bude odvíjet délka a šířka stolu. Výšku určíte podle výšky postavy, standardně se pohybuje okolo 70 cm. 

Součástí pracovního stolu může být i nástavec na notebook. Rozhodně by neměly chybět úložné prostory. Ideálním řešením je pojízdný kontejner.

Z materiálů je nejvhodnější dřevo. Vyhýbat byste se měli lesklým povrchům, které oslňují oči a odrážejí světlo.

K pracovnímu stolu rozhodně patří pracovní židle. Na klasické kuchyňské sice možná jedno odpoledne vydržíte, ale při častějším používání si bolavá záda o správné posezení rozhodně řeknou.

Vhodnou volbou proto bude kancelářský model. Konkrétní typ vybírejte podle doby, kterou na něm budete trávit, čím delší, tím kvalitnější židle. Rovněž je třeba brát v úvahu výšku a hmotnost uživatele, možnosti nastavení a ovládání židle a nezapomeňte ani na ergonomický tvar.

Potahový materiál i barevné ladění je věc vkusu. Dbejte ale na to, aby byl prodyšný a dal se dobře čistit.

V pracovně či pracovním koutu určitě využijete také pár polic. Vzhledem k zaměření místa vybírejte jednoduchý design, který ovšem bude materiálově ladit s ostatním vybavením.